maandag 31 december 2007

Hoe bestellen

Omdat het als onbekende en beginnende schrijfster - het is raar om mezelf zo te noemen, ik voel me helemaal geen schrijfster - moeilijk is om een uitgeverij te vinden die het aandurft je verhaal uit te geven, ben ik na wat zoeken bij een Nederlandse uitgeverij terecht gekomen die on demand werkt. Dat houdt in dat ze enkel een exemplaar printen wanneer er vraag naar is. Bijgevolg zal mijn boek niet in de winkel liggen. Maar geen nood: er zijn meerdere mogelijkheden om het te bestellen! Alle mogelijkheden op een rijtje:
1) Je stuurt mij een mailtje (mailen kan naar veerlegoossens87@hotmail.com) en ik plaats de bestelling voor jou. Als ik meerdere bestellingen tegelijk kan plaatsen, komt dit voordeliger uit omdat de verzendkosten dan lager zijn.
2) Je plaatst je bestelling rechtstreeks bij de uitgeverij (http://www.boekscout.nl/)
3) Je vraagt mijn boek aan in een boekenwinkel met de titel en/of ISBN nummer (wat op de website van de uitgeverij te vinden is).
4) Je vraagt het aan in de bibliotheek, op die manier ligt het daar ook ;)

Voor vragen mag je mij altijd mailen of je bericht hier posten!